
Tavoita helposti ravintoloista ja hotelleista kiinnostuneet ihmiset!
Haluatko tavoittaa lähes miljoona kontaktia ja kertoa ravintolastasi tai uudesta ruokalistasta? Vai onko Sinulla uusi majoituskohde tai toivot hotelliisi lisää vierailijoita? Nopeasti kasvava ruoka- ja matkailumedia Toptaste tuottaa laajan kokonaisuuden Glorian ruoka & viini –lehteen, jossa alan yritykset esiintyvät omissa artikkeleissa ja ne kytketään myös digitaaliseen kampanjaan Sanomien sekä Metan kanavissa.

Seuraavan Glorian ruoka & viini -lehden Toptaste -sivut ilmestyvät 23.3.2023. Lehden teemana ovat Italia lautasella ja lasissa, pastaruoat, suklaa ja pääsiäisruoat! Tule mukaan!
Laadukkaat ja näyttävät lehden sivut
Toptasten tuottama kokonaisuus julkaistaan Glorian ruoka & viini –lehden sivuilla. Lehden lukijat ovat ostovoimaisia, uteliaita ja kokeilunhaluisia ruokaharrastajia ja lifetylen suurkuluttajia. Glorian ruoka & viini tavoittaa ylivoimaisesti parhaiten ruuan vaikuttajakuluttajat eli foodrunnerit ja lehdellä on yli 143 000 lukijaa.
KLIKKAA EDELLINEN TOPTASTE -LEHTI TÄÄLTÄ!

Yhteistavoittavuus isoimmassa kampanjassa voi olla lähes puoli miljoona kontaktia!
Kattava ja monipuolinen digitaalinen näkyvyys
Glorian ruoka & viini –lehden lisäksi Toptasten tuottama kokonaisuus julkaistaan myös digitaalisena natiivimainoksena! Toptaste tekemä artikkeli kytketään digitaaliseen kampanjaan Sanomien sekä Metan kanaviin, tavoittavuus riippuu valitusta koosta ja ajanjaksosta. Lisäksi artikkeli julkaistaan ePressi-uutisportaalin kautta aihepiiristä kiinnostuneille toimittajille (rekisterissä 7000 toimittajaa). Ja tietysti artikkeli julkaistaan digitaalisesti www.toptaste.fi -saitillamme ja jaetaan Instagramissa, Facebookissa ja Twitterissä.

Isompi artikkeli tuo enemmän kontakteja
Vuoden 2023 aikana on tulossa 2-4 kpl julkaisua Glorian ruoka & viini -lehdessä ja niiden laajuus on 16-24 sivua. Asiakkaalle kokonaisuuteen mukaan lähteminen on todella helppoa eli meidän toimittaja ottaa yhteyttä sekä tekee artikkelin, jonka Toptasten graafikko taittaa sekä lehteen että digitaalisiin kanaviin.
Toptaste –media pähkinänkuoressa
Toptaste on nopeasti kasvava ruoka- ja matkailumedia, jonka ydinosaaminen on natiivimarkkinoinnissa. Toptaste tuottaa monipuolista natiivisisältöä sekä printtiin että digiin, joista jälkimmäinen onkin vuonna 2022 tavoittanut jo 1,5 miljoonaa suomalaista. Mainostajille Toptaste tarjoaa monipuolista media-kumppanuutta aina blogirynnäköistä lehti-advertoriaaleihin. Kuluttajille Toptaste tarjoaa tietoa ruoka-
ja juoma-alan taustavaikuttajista, ammattilaisista ja taiteilijoista, uusista tuotteista, palveluista ja trendeistä.
Vuoden 2023 aikana Toptaste -julkaisut ovat:
• 6-8 kertaa Iltasanomissa
• 2-4 kertaa Glorian ruoka & viini -lehdessä
• 1-2 kertaa Hufudstadsbladetissa ja Me naiset -lehdissä
Ota pikaisesti yhteys!
Lasse Heikura, asiakkuusjohtaja, 0400 811310, lasse.heikura@toptaste.fi
