d-md-none
Siirry pääsisältöön

Palofy on maksupalvelualan uusin toimija, joka pyrkii tuomaan asiakkaat takaisin kivijalkaliikkeisiin

Palofy on kivijalkaliikkeiden ja ravintoloiden uusi palveluntarjoaja ja kumppani, jonka tavoitteena on auttaa yrityksiä kasvattamaan myyntiään kanta-asiakkuuksien avulla. Toisin kuin perinteiset maksupalveluntarjoajat, Palofy sijoittaa asiakkaihinsa maksamalla laite- ja ohjelmistokulut ja asiakas maksaa vain kanta-asiakaskampanjoiden avulla saadusta lisämyynnistä. 

Palofyn ainutlaatuinen konsepti ja patentoitu kanta-asiakassovellus tulevat toimimaan suunnannäyttäjänä maksupalvelualalla. Asiakassuhteen muuttaminen aidoksi kumppanuudeksi on epäilemättä pieniä ja keskisuuria yrityksiä puhutteleva muutos, puhumattakaan Palofyn tarjoamasta tuesta myynnin lisäämiseksi.  

Älykkään PAL+ -myynti-päätteen avulla kasvatat yrityksesi myyntiä

Oli virkistävää huomata, että Palofy haluaa auttaa ravintoloitsijoita saamaan asiakkaat takaisin ravintolaan nauttimaan tunnelmasta ja ruoasta. Pomar Zuritan mukaan Palofy työskentelee yhdessä kumppaneidensa kanssa luodakseen myyntiä lisääviä kanta-asiakaskampanjoita, ja monitoroi tuloksia reaaliajassa. 

– Tavoitteena on tuoda ihmiset takaisin kivijalkaliikkeisiin nauttimaan ravintolaelämyksistä, ja mielestäni olemme onnistuneet siinä paremmin kuin hyvin, Pomar Zurita kertoo.  

 Toimituksemme pääsi testaamaan maksamista maksupäätteellä ja sen ominaisuudet tuntuivat yksinkertaisen nokkelilta – miksi tätä ei ole keksitty aikaisemmin? PAL+ -myyntipääte tekee kaiken, mitä vanha maksupäätekin tekee, mutta tarjoaa lisäksi älykkäitä ja yksinkertaisia työkaluja myynnin kasvattamiseen ja markkinointiin.

 Maksukorttiin sidottu kanta-asiakkuus on nerokasta ja tekee ylimääräisistä leimapasseista ja sovelluksista turhia. Hyvä uutinen kaikille meille, jotka ovat hukanneet ravintoloiden leimakortteja laukkujen ja taskujen syövereihin.  

Kuinka se käytännössä siis toimii?

Asioidessaan ravintolassa asiakas käyttää maksukorttiaan PAL+ -maksupäätteellä, jossa hän voi valita liittääkö maksukorttinsa kanta-asiakaskampanjaa. Tämän jälkeen maksukortin tiedot muutetaan anonyymiksi tokeniksi, ja asiakas saa automaattisesti leimoja jokaisesta minimisumman ylittävästä ostoksesta. Maksupäätteen näytölle ja kuittiin ilmestyy visuaalisesti näyttävä muistutusviesti, joka houkuttelee asiakasta palaamaan ravintolaan uudestaan saavuttaakseen tarjolla olevan edun. 

Kanta-asiakkuus ei ole sidottu yhteen maksupäätteeseen tai liikkeeseen, eli myös suuremmat ketjut voivat käyttää samaa mainoskampanjaa useassa eri toimipisteessä sekä usealla eri päätteellä.  

Data-analytiikkaa pienille ja keskisuurille yrityksille

Palofy auttaa kumppaneitaan seuraamaan yrityksiensä toimintaa päivittäisillä, visualisoiduilla myyntiraporteilla. Pidemmän aikavälin tavoitteena on tarjota kumppaneille myös ennakoivaa dataa, jonka avulla he voivat paremmin suunnitella tilauksia, työvuoroja ja markkinointia. Vastaavanlaista analytiikan seurantaa ei ole toistaiseksi ollut tarjolla pienille ja keskisuurille yrityksille Suomessa. 

Analytiikkaa hyödynnetään myös kanta-asiakaskampanjoiden luonnissa ja parhaiden mahdollisten toimintamallien löytämisessä. Pomar Zurita painottaakin, että Palofy toimii kannustavana kumppanina ja auttaa yrittäjiä lisäämään kannattavuuttaan. 

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Palofyn hallituksessa paljon startup- ja perustajaosaamista!

Palofy Analytics Oy:n hallitukseen on marraskuun 5. päivänä uusina jäseninä nimetty Helsinki 14:n perustajajäsen Kalle Laine, Suomen Yrittäjien viestintäjohtaja Taru Jussila ja Biohit Oy:n entinen toimitusjohtaja Semi Korpela. Hallituksen jäseninä jatkavat Smarp Oy:n myyntijohtaja Netta Huttunen ja Random Venturesin perustajajäsen Kustaa Valtonen. Valtonen tunnetaan muun muassa Helsinki-Tallinna-tunnelin puuhamiehenä yhdessä Peter Vesterbackan kanssa ja Finest Bay Area Development Ltd:n toisena perustajajäsenenä. Random Ventures on myös sijoittanut Palofy Analyticsiin. 

www.palofy.com

Lue myös