d-md-none
Siirry pääsisältöön

Lisää näkyvyyttä ravintola-alalle – Viisi Tähteä ja Toptaste yhdistävät voimansa markkinoinnissa ja sisällöntuotannossa

Ravintoloiden sekä juoma- ja ruokakulttuurin vankkumaton äänenkannattaja Viisi Tähteä ja ravintola-alan kuluttajamediana tunnettu Toptaste yhdistävät voimansa tuotteidensa ja palveluidensa markkinoinnissa ja myynnissä sekä erilaisten sisältöjen tuottamisessa. Tuloksena on tiukasti asiantunteva, uutta luova ja innovatiivinen vaikuttajamedioiden kokonaisuus, joka linjaa, mitä ja miten ravintoloista kirjoitetaan sekä miten alan tekijät saavat äänensä kuuluviin ja itsensä näkyviin nykyistä paremmin.

Vuonna 2002 perustettu Viisi Tähteä on Suomen johtava horeca-alojen sekä ruoan, juoman ja elämystalouden verkkomedia, jota alasta perillä olevat seuraavat, ja johon myös mielipidevaikuttajat tuottavat sisältöä.

Viisi Tähteä tavoittaa kentän edelläkävijät, mielipidevaikuttajat ja päättäjät uskottavilla näkökulmilla ja tinkimättömällä auktoriteetilla. Viiden Tähden verkkolehti (www.viisitahtea.com) aloitti toimintansa uudelleen vuonna 2016.

Toptaste on ruoka- ja ravintolayhteisö, joka tarjoaa ruokadiggareille ajankohtaista tietoa ruokamaailmasta: ravintoloita, tuottajia, keittiömestareita, ruokamaailman taiteiijoita – tekijät esiin -mentaliteetilla ja kuluttajia kiinnostavasti. Toptaste toimii verkossa, printissä, somessa ja tapahtumissa.

Kumppanuuden tavoitteena on rakentaa horeca-alojen vaikuttaja- ja kuluttajamedia, jolla on mahdollisimman laaja tavoittavuus alan ammattilaisten, harrastajien, edelläkävijöiden sekä tavallisten ravintoloita käyttävien ihmisten ja aktiivisten kansalaisten joukossa. Yhteistyö ei tarkoita yritysjärjestelyitä. 

”Kumppanuutemme myötä horeca-alalla olemme 1+1=3 eli enemmän kuin tekijöidensä summa. Tuomme Viiden Tähden arvostetut sisällöt ja verkoston osaksi Toptasten osaavaa ja dynaamista markkinointiympäristöä. Yhteistyössä sykkivät alan vankkumaton kokemus, journalistinen osaaminen, näkemyksen palo sekä ennen kaikkea intohimo ravintola- ja elämysaloja kohtaan”, kiteyttää Viisi Tähteä -verkkomedian päätoimittaja Eeropekka Rislakki.  

Toptaste Oy:n operatiivinen johtaja Titti Myhrberg tähdentää, että Toptasten ydinosaamisen alueita ovat sisältömarkkinointi, luova viestintä ja mediamyynti. Mainostajille Toptaste on monipuolinen kumppani, jolta taittuvat lehti- ja diginäkyvyys, videot, blogirynnäköt, yritystapahtumat sekä mediatiedotteiden tekeminen.

”Meidän vahvuutemme taitaakin olla luovassa hulluudessa ja startup-yrityksen tuomassa ketteryydessä sekä pelottomassa asenteessa. Olemme innoissamme tästä uudesta yhteistyöstä. Viisi Tähteä tuo meille paljon uusia keinoja täyttämään asiakkaidemme toiveita sekä ennen kaikkea valtavaa sisällöntuotannon osaamista”, Myhrberg summaa.

Viiden Tähden sisällöntekijöillä, päätoimittaja Eeropekka Rislakilla ja toimituspäällikkö Heikki Kähkösellä, on yhteenlaskettuna yli 70 vuoden kokemus ammattimaisesta työskentelystä mediassa aina aikakauslehtien perustamisesta valtakunnallisiin radio- ja tv-kanaviin saakka niin Suomessa kuin koko Itämeren alueella.

”Meidät tunnetaan horeca-, ruoka- ja juoma-aloilla. Viisi Tähteä -verkkomedia jatkaa samanlaisella kriittisellä, näkemyksellisellä ja elämysaloja tukevalla otteella kuin tähänkin saakka. Markkinointiyhteistyö Toptasten kanssa vapauttaa meidät tuottamaan entistä tuhdimpaa ja monipuolisempaa sisältöä”, Kähkönen perustelee.

Viiden Tähden tekijät jakavat jatkossa ammatillista osaamistaan ja verkostoaan aiempaa enemmän yritysasiakkaiden käyttöön. Aiemmin solmittu yhteistyökumppanuus digitoimisto Client Studion kanssa takaa modernit sunnitteluratkaisut niin Viisi Tähteä -median kuin asiakkaiden verkkopalveluiden designissa.

Kuva: Heikki Kähkönen 

Lähde

Lue myös