Siirry pääsisältöön

Aalto Beverages tuo kaivattuja alkoholittomia juomia Suomeen

Aalto Beveragesin verkkokaupassa myydyt juomat on tehty käsityönä luonnollisimpia menetelmiä ja raaka-aineita käyttäen. Tällöin juoman sokerimäärä pysyy aisoissa, sillä Aallon tuotteet sisältävät vain 10-15% vastaavien alkoholillisten tuotteiden kaloreista. Juoman valmistuksessa prosessi on tärkeässä osassa, jolloin mausta ei puutu mitään.

– Me paneudumme tuotevalikoimaan todella tarkasti. Testaamme ja seulomme maailmaa ja tuomme sieltä Suomeen juuri sellaisia juomia, jotka sopivat arvoihimme. Tällä hetkellä olutvalikoimaamme kuuluu noin 30 eri vaihtoehtoa, viinivalikoimakin on erinomainen. Tämän lisäksi verkkokaupastamme löytyy 14 eri tisleitä aina rommistä giniin, kertoo Aalto Beveragesin markkinointi- ja digivastaava Henri Lipponen.

Alkoholittomat juomat ovat jo iso menestys maailman suurkaupungeissa – trendin ennustetaan vain kasvavan.

Kevät toi mukanaan terveysbuumin, joka on näkynyt Aallolla verkkokaupan suurena kasvuna. 

Tämän hetken menekkituote on olutlajitelma ja tänä jouluna monessa kodissa myös maistuu Aallon viinistä keitetty glögi. Seuraavaa hittiä ennustetaan kuitenkin alkoholittomista tisleistä. 

– Tisleit on seuraava iso juttu, sillä niistä saa niin hyvät alkoholittomat cocktailit, ettei mausta edes tiedä juovansa alkoholitonta, kertoo Aallon myyntivastaava Petteri Hietanen.

Lue myös